Tuesday, April 26, 2011

Si Cantik dan Si Buruk

Assalamualaikum :)


Please refer to the diagram below and make your own conclusions : -

KLIK UNTUK TUMBESARAN YANG LEBIH SIHAT


Moral : Jangan lah kita menghina orang sesuka hati . Tak baik untuk kesihatan . Ingat bagus sangat ke ? -,-"













 

Thank you for reading ;p

8 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
Ada entri baru^^ TQ

Aqilah Kamarudin said...

アヌム ちゃん~~ : thank you :)

jeBateja said...

aikkk...macam taw jer den tak lawa....err..silap...den tak hensem beb.....ahakz

Qamarul said...

saye la si buruk itu.. isk isk

msredcheesecake said...

Cik aqilah,

Salam kenal...msred dtg dr blog mr ben...org cantik blom tentu buat ati kite senang....sayg la kat org buruk yg baik ati...

Aqilah Kamarudin said...

jeBateja : ekau handsome la :) <-- den puji ikhlas dari hati yang suci lagi murni . kehkehkeh

Aqilah Kamarudin said...

Qamarul : mana ada buruk . ada lagi rupa manusia kan ? kehkehkeh

Aqilah Kamarudin said...

msredcheesecake : hehe . thank you :) that's right . tak semestinya yang cantik ni baik , yang buruk tu jahat kan . jadi , pandai2lah menilai antara kaca dan permata . poyo gila sy ni . kehkehkeh