Friday, December 16, 2011

SEGMEN | Saya , Blog Pelajar IPTA 2011

Assalamualaikum.


CLICK BANNER FOR MORE INFORMATION


i - Nyatakan mengapa korang ambik jurusan tuh ? Rasa menyesal tak ?
= Aku pelajar dari Politeknik Ungku Omar mengambil jurusan Diploma in Programming atau pun dalam bahasa melayunya 'Pengaturcaraan'. Memang susah tahap gaban jurusan ni. Pening kepala otak aku nak ingat semua - semua ni sebab aku tak ada basic pun. Dalam dunia ni mana ada benda yang senang pun, semuanya susah. Tapi kalau dah terpaksa nak buat macam mana lagi? Rasa menyesal? Memang menyesal tahap gaban. Boleh? Haha. Walau bagaimanapun, akan aku teruskan usaha untuk berjaya! Doakan aku. Boleh?

ii - Beri sedikit nasihat buat mereka yang nak masuk U :) 
= Semoga berjaya dan teruskan usaha. Jangan menyesal pilih jurusan macam aku. Boleh? 
Thank you for reading ;p

30 comments:

Miss Lovouis said...

Simple but nice entry sys .
(n_n)

Unknown said...

singgah dari segmen yang sama

salam perkenalan dan semoga berjaya
dalam bidang masing2....

http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-blog-pelajar-ipta-2011.html

Anonymous said...

aien menjenggah sini jugakk ,, ngorat BOSS ? hahha tamoTAMO ..

:P

Farah said...

hye qila. thanks ye share link kat blog huda. ok, huda datang sini. salam perkenalan from me. HAHA. ok, good luck for you and all the best ^_^

Anonymous said...

semoga berjaya ye awak. :) :)

ratu zuleyqha said...

salam kenal, eqha dari segmen yang sama.. selamat maju jaya dalam apa jua bidang yg diceburi, klik iklan dan follow kamo dear (:

♥ Izni ♥ said...

sngh kmbali :)

♥Nur Ayuni Khalib said...

kunjungan balas..thx visit me..:)

moga segalanya dipermudahkan oleh ALLAH..usaha, doa n tawakal..

peace:)

CK kamOo said...

smoga anda berjaya kawan , insyaallah .kita lebih kurang,xde basic dalam IT.NETWORKING

Diyana Ali said...

cuba yang terbaik. nt jangan menyesal di tengah jalan . berusaha sampai habis. gdluck ye :)

Pencinta Awan. said...

Thanks bagi nasihat kak , even syada baru nak masuk form 4 , hee :)

iAMFar3za ✿ said...

http://namasayapejot.blogspot.com/

Nice blog :)
already follow and jangan lupa follow saya jugak :)hewhew :D

jgn pernah menyesal dgn apa yg kita buat k..! :)

zaty said...

hai hai aqilah
dtg balas kunjungan :)

wahh serius je bunyi
sabar ye,neva givup!
goodluck in future :D

ar3^lynnz said...

anyway gudlak in da future ^.^

tqa_tqi said...

assalamualaikum..
singgah dari segmen yang sama..

semoga berjaya dalam hidup.. insyaAllah..

jemput ke blog kita pula..
http://tiqaku24.blogspot.com/

dah follow anyway.. =)

HardiskHifni said...

jenguk jenguk dari blog lyssa :)

sudah follow, check out mine kalau tak keberatan ye..~

http://anotherguyscribbling.blogspot.com/

saliana said...

minat programming gak tapi cikgu kate kne struggle so ta amek ler,,erm

theflow said...

lambat no masuk segmen ni..hehe

akak area seri iskandar..dh dekat latuu nnti kalau jmpa kt jusco tu tegur la ye hehe :)


p/s belajar rajin2

nabilah huda said...

terjah2 dri segmen sama...gud luck ehhh..saya ade 1paper programmg pun mereng kepala hahahaha...
done follow..

http://bielaisabella.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-blog-pelajar-ipta-2011.html

Anonymous said...

Saya TAG awak kat CONTEST nie ,,

JOIN tauu ,, <3

http://ahmooyymunchett.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-kemas-by-tasya.html

Anonymous said...

Semoga berjaya... :)

Unknown said...

Thanx sudi jenguk kita..done follow u ^_^

Atikah Remle said...

programming?wahh..sme ngn sy...
dtg dr segmen lyssa..:)
goodluck ! :)

Anonymous said...

:))

delailo said...

follow akak..akak follow la sy blik tu pon klaw akak sudi la..btw nice blog :)

Najibah said...

bw here..follow anda

ILA SYAMILA ♥♥ said...

singgah sini balik. slmt brkenalan awk ;)

LaLa mhdnor said...

weee, rindu nak bw :) da folo kamu :)
klik nuff jugak, klik Lala punya balik eh :)

DiDiE eLa said...

programming~! double loike it..hehe tapi pening jugak nak follow...but once u follow it..u can go through with programming right? hehe gudluck~

http://nshuhailahz.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-blog-pelajar-ipta-2011.html

smilenajah93 said...

blas singgh awak kat sini ! follow awak skali :)