Saturday, December 17, 2011

Teka - Teki Yang Perlu Diberi Penampar 2

Assalamualaikum. 


1) Kenapa lelaki jarang kena penyakit anjing gila?
= Sebab lelaki ni kan buaya. 



2) Apa beza setiausaha baik dengan setiausaha kurang baik?
= Setiausaha baik: 'Selamat pagi Boss'.
   Setiausaha kurang baik: 'Dah pagi ni Boss'.


3) Apa persamaan Michael Jordan dengan Michael Jackson?
= Dua - dua tak kenal korang pun. haha

4) Tukang apa yang kalau dipanggil, dia menjenguk ke atas?
= Tukang gali kubur.


5) Nak mencari sikit punya susah, bila dah dapat buang, apa bendanya?
= Tahi hidung.

6) Apa persamaan kain jemuran dengan telefon?
=  Dua - dua kalau dah 'kringgg' boleh diangkat.

7) Kenapa pokok kelapa dekat depan rumah harus ditebang?
= Mestilah kena tebang, siapa nak cabut pokok kelapa. Gila apa. 

8) Gajah terbang dengan apa?
= Dengan susah payahnya. 


9) Kenapa anak babi jalan tunduk bila bertembung dengan mak ayahnya?
= Sebab dia malu mak ayah dia babi. 



10) Kenapa lelaki ada misai dan janggut?
= Sebab dia lelaki.










Kredit: Facebook Thank you for reading ;p

4 comments:

Teenager Housemaid said...

hoho..memang minta penampar..;p

CK kamOo said...

hahaha . memang nak mintak penampo lah jawab nye . nah ! pangggggg ! hihih

Aqilah Kamarudin said...

@Teenager Housemaid oh yeahhh. haha

Aqilah Kamarudin said...

@CK kamOo haha. jom tampo sama sama.