Monday, February 14, 2011

[KAMIKAZE] Kami Blogger Sporting!!

Assalamualaikum :)




CLICK BANNER FOR MORE INFORMATION


Syarat-Syarat  

  1. Sila buat satu entri khas.
  2. Letak header blog Erk ! dan linkkan ke entri INI 
  3. Tajuk : Ikut tajuk entri atas tu.
  4. Bagi 5 perkara kenapa korang nak join segmen ini. *dalam bentuk point form*
  5. Hasut Ajak rakan blogger lain untuk join segmen ini. Lagi meriah lagi bagus..
  6. Pastekan url anda kat ruangan entri INI

5 Punca Aku Terasa Nak Join Segmen Ini Ialah :

 * Kerana aku seorang blogger yang sporting gila kentang rasanya ;)
 * Kerana aku nak menambahkan followers aku yang tak bertambah tambah ;)
 * Kerana aku ingin menyahut cabaran si Erk ! ;)
 * Kerana aku punya suka la  ;)
 * Kerana ini pertama kalinya dalam sejarah aku join segmen si Erk ! ;)

Now , aku nak member member blog aku join segmen INI . Kalau mereka tak nak , tak boleh paksa kan ? kan ? kan ? hehe . mereka yang telah dicalonkan ialah :



p/s : si Erk ! nak kumpulkan 30 orang blogger yang nak join segmen dia ni dalam masa 2 hari . so , korang join kalau korang sporting!! join jangan tak join ;)


Thank you for reading ;p

4 comments:

Umar Faruq said...

nice lah! anda mmg sporting,.. hehe..

Admin said...

Salam .. ohh ... masuk gak erk ehhh ... :)

http://hasrulhassan.blogspot.com

saya pun.

Aqilah Kamarudin said...

umar faruq : yes ! saya memang sporting . hehe <--perasan

Aqilah Kamarudin said...

hasrul hassan : hehe . sama2 join ;)