Friday, March 11, 2011

Subhanallah

Assalamualaikum :)

Gambar Hiasan


Astagfirulallahalazim . Tu lah ungkapan yang dapat aku luahkan pada hari ini , apabila terpandang akan page page yang menghina Nabi kita iaitu Nabi Muhammad SAW dan Tuhan kita iaitu Allah SWT . Ya Allah , Kepada Engkaulah kami letakkan harapan . Engkau jatuhkanlah hukuman kepada manusia yang telah menghina KekasihMu (Nabi Muhammad SAW) Sesungguhnya , Engkau Maha Berkuasa Ya Allah . Amin 


Ini lah antara page page dekat Facebook yang telah menghina dan mencaci maki Kekasih hati kita iaitu Nabi Muhammad SAW dan Allah SWT . Antaranya :-  


1. http://www.facebook.com/pages/Muhammad-Saw-Bukanlah-Nabi-Melainkan-Perampokpedopil-Dan-Tukang-Cabul/150658694960152 (don't click button "like" at Facebook . please ! )


2. Feifei fairy (don't click button "like" at Facebook . please ! )

3. http://www.facebook.com/pages/Mari-KITA-Angkat-muhammad-Mengantikan-allah-swt-Sebagai-Tuhan-Islam/139343429435478 (don't click button "like" at Facebook . please ! )


P/s : Aku cadangkan kepada sesiapa yang mempunyai Facebook , kita ramai ramai pergi buat report page yang aku dah list kan kat atas ni dekat Facebook. Pergi dekat page page tu , then scroll bawah sampai jumpa "Report A Page" . Demi Islam , kita pertahankan Islam . Don't press button like please , just press report a page . 




Thank you for reading ;p

No comments: